+38 (063) 757-74-72

+38 (063) 757-74-72режим роботи

Хто ми?

Кожного дня працюємо, щоб забезпечети кращим сервісом
і зробити наших клієнтів щасливими

Illustration

Паша Волошин

Founder & CBDO

Illustration

Єгіне Волошина

Founder & CEO

Illustration

Ельзара Войдюк

COO

Illustration

Ліза Джусь

Account Manager

Illustration

Юля Крішен

Account Manager

Illustration

Христя Веселова

Account Manager

Illustration

Свєта Нікуліна

Account Team Leader

Illustration

Купер

Quality Assurance Manager

Illustration

Тут може бути твоє фото

Стань частиною команди

Illustration

Історія Dogchill. Наші складні та радісні моменти згадують Паша та Єгіне Волошини

Всім привіт! Це засновники Dogchill і тут ми розповімо, через що наш сервіс пройшов за понад п’ять років та як вибудовувалися наші головні принципи і правила.
Пандемія, повномасштабна війна, блекаути, заново набирати команду і при тому не допустити, щоб рівень якості послуг падав - непросте завдання, правда ж?

Illustration

Почнімо з найприємнішого - Купера. Яким був ваш шлях появи песа в домі?
Паша: Собака - це була нездійснена мрія дитинства. Вже в дорослому віці, коли ми з Єгіне з’їхалися, я зрозумів, що пора. Тим більше, в розмовах проскакувало, що вона теж хоче собаку, бігля.
Так як ми тоді ще жили на зйомній квартирі, власник житла, коли почув цю ідею, сказав "Ти що, дурачок? Ти взагалі знаєш на що йдеш?", але дозволив. І тут в Єгіне День народження, я приношу це цуценятко, вона в шоці. Так цей незакритий з дитинства гештальт нарешті закрився.
А далі нас чекали всі етапи, через які проходять люди з емоційно заведеними цуценятами. Це зараз є можливість підготуватися, почитати спеціалістів, купити курси. В 2016 році такого майже не знайти.
Єгіне: Ми обоє тоді працювали з ранку до вечора в офісі, Dogchill, звісно, не було, близьких поряд, які могли б допомогти, теж.
Паша: Куперу чотири місяці, ми повертаємось з офісу, вдома шпалери подерті, інтернет кабель перекушений…
Єгіне: Пелюшки пошматовані і розкидані повсюди, як сніжок. Коротше, це було адіщє.
Паша: По факту, повноцінно ним займалися лише на вихідних, а в будні він нам просто розносив хату, все обпісював і обкакував.
Єгіне: Але ми розуміли, що він не винен, бо він маленький, йому нудно, а нас немає цілими днями. Якщо б ми зараз заводили собаку - ми би взяли відпустку, підготувалися або найняли няню.
Та жодного разу не виникало думки повернути Купера. Паша, бувало, так обережно питав, я казала "Ти що прикалуєшся? Він наш уже".
Паша: Я просто хотів подарувати мрію, а вийшов по факту такий геморой на нашу голову. 
Єгіне: Але Купер у нас все одно просто чудовий.
Ви плюс-мінус порівну розділяли обов’язки?
Паша: Єгіне гуляла зранку, я ввечері після роботи. Потім ми завагітніли, в Єгіне - період токсикозу і Купер залишився на мені повністю. В такому режимі я гуляв 4-5 місяців і зрозумів, що я просто раб, бо ніде не можу ні з друзями зустрітися, ні на футбол сходити. А ми молоді, тусові були. Натомість ти постійно мчиш гуляти з собакою, а вже потім, куди тобі потрібно.
Єгіне: Ми - це реально потрет нашого клієнта. Особливо, коли друзі всі були тут - у нас було дуже активне, насичене життя - і проєктами, і тусовкам. В цьому режимі ти себе обмежуєш собакою.

Як виникла ідея з Dogchill? По-суті, це ж було щось геть нове для України.
Єгіне: Це був якраз період, коли ми завагітніли. Паралельно нас дістали наші проекти і ми шукали, чим займатися. Досвід менеджменту і комерції вже був, тож треба була ідея.
Паша має креативний склад розуму, а я така, що порядок навожу. І от він щодня щось вигадував. Ми вирішили, що зранку ідея нам ще подобатиметься - то ми будемо її обмірковувати далі.
Так він приніс і ідею з сервісом для вигулу.
Паша: Я тоді побачив, що в США існує такий агрегатор, де реєструються ті, хто хоче вигулювати собак і ті, кому потрібен вигул. Але все ж чогось бракувало.
Єгіне: Добре пам’ятаю, коли він приходить, каже "я дослідив таке от і маю таку ідею". Мені дуже сподобалось, але знову ж, давай завтра подивимось, проаналізуємо ринок. 
Ми почали досліджувати це питання і розуміли, що нас ця ідея вже не відпускає, вона нам подобається. І водночас ми зрозуміли, що саме такого формату, коли сервіс бере всю відповідальність на себе, немає. Бо у випадку з агрегатором вся відповідальність на власнику тварини, раптом щось трапиться.
Та ми ще хотіли перевірити як це - замовити вигул собаки. Тож був один зимовий день, на "Олімпійському" футбольний матч.
Паша: "Шахтар-Ліон", Ліга чемпіонів.А Єгіне вже з пузиком була.
Єгіне: І Паша каже "Давай якраз потестимо, як замовити вигул, я створив заявку на послугу". 
Це був перший досвід. Приїхав хлопчик, непоганий, вийшов гуляти з Купером. А він тоді ще на нашийнику гуляв, без шлейки.
Проходить 20 хвилин, вигульник дзвонить мені, каже "Купер вислизнув з нашийника, я не можу його знайти". В мене паніка, бо це молодий пес, енергії повно ще й мисливець. Одягаюсь, виходжу шукати. Хлопчик, правда, допомагав спершу, але мусив поїхати раніше, тож я продовжувала сама.

Illustration

На вулиці завірюха, Паша не може ніяк виїхати з "Олімпійського", я плачу, бо мені жалко Купера, себе. 
Не знайшла, приходжу додому, пишу оголошення, читаю, скільки там біглі можуть на вулиці взимку прожити.
В результаті, Паша через 2,5 години приїжджає з друзями шукати Купера, а він сидить під під’їздом.
Паша: Дивиться такий "Ну шо, я нагулявся, пішли додому". 

Які кроки були, коли ви вже спробували себе в ролі клієнта?
Паша: Ми спробували себе ще в ролі догсітера. Наша подруга завела 4-місячне цуценя і під час поїздки за кордон віддали його нам.
Єгіне: Далі ми проаналізували, що візьмемо з досвіду, який вже існує в світі, і почали займатись упаковкою. Провели стратегічну сесію, проговорили всі можливі ризики, почали формувати стратегію. Зібрали друзів з досвідом маркетингу, нам допомогли зробити сайт. 
Тобто робилося все руками, з нуля. Ми не мали жодних інвестицій, тільки ідея, компетенції і бажання робити справу. 

То укладання угоди із виконавцями ви з самого початку вже прописували?
Єгіне: Ми одразу саме на цьому найбільше і концентрувалися.А далі почали шукати партнерів.
Паша: 2018 рік, ти вводиш в гуглі “кінолог", а вибрати взагалі немає з чого.
Єгіне: Але Паша все ж дивом вийшов на школу Pets&People. Каже "Вони з Макіївки, Донеччина, ти теж звідти, це метч". А спеціалістів ми дуже потребували, бо в зоопсихології на той момент ми нульові були.
Команда школи попередньо послухали, кажуть, "Ідея клас, але реалізація складна, до вас уже були спроби, невдалі. Ви точно впевнені, що хочете це робити?". Кажемо, давайте зустрінемось і ми все розповімо. 
Зустрілися, презентували ідею, вони повірили в нас. І ми з ними почали набирати команду, організовувати навчання.

Як ви спершу вигульників шукали?
Паша: Ми всіх наших друзів попросили зробити репости з оголошенням.
Єгіне: Перший пул виконавців - це були наші знайомі, знайомі знайомих. Тобто близьке коло, якому ми можемо довіряти.
Паша: Змусили їх пройти навчання.
Єгіне: А далі ми запустили маркетинг на клієнтів. Тоді ще пощастило, що з’явилася увага медіа до нестандартного бізнесу і нами теж зацікавились. І так прийшли приходити й клієнти, і виконавці.
Звісно, робота спершу була на авторитет, бо як тобі можуть довіряти коли немає жодного відгуку? Ми були молоді, невпевнені в собі, нічого не знали, вчилися разом з нашими виконавцями і спеціалістами. Ми багато вчилися, задавали питання, мабуть, замахали Оксану Галан, але вона нас терпіла, була нашим наставником.

Illustration

Як із власною амуніцією? Її теж продумували з самого початку?
Єгіне: Так. Тільки тоді мотузка була гірша. Але ми з виробником завжди покращували якість амуніції. Ми досі з ними працюємо.
А коли виробили для себе правило, що не гуляєте з собакою, якщо власник наполягає на аверсивній амуніції?
Єгіне: Ще на початку завдяки тому, що навчалися у правильних спеціалістів, ми дізналися, що таке гуманна амуніція, позитивне підкріплення, гуманне відношення до тварин.
Але що нас відрізняє зараз і від Dogchill 2019 року - коли ми тоді приходили до клієнта і бачили на собаці строгий нашийник - ми погуляли і такі "Блін, строгий нашийник…". Зараз ми проінструктували команду, що у випадку строгача вони перш за все пишуть нам, а ми одразу йдемо до клієнта і кажемо, що не гуляємо за таких умов, а якщо хочете бути нашим клієнтом - змінюйте амуніцію, ось посилання на шлею, якщо знадобиться, є ось такі варіанти. Пропонуємо навіть самі заміряти песика і замовити амуніцію.
Тобто зараз ми впевнені в собі і можемо відмовитись від такого клієнта.

В процесі навчання ще, мабуть, і Купера одразу на шлею перевели зі звичайного нашийника?
Єгіне: Звісно.Взагалі ми дуже вчилися не критикувати власників собак, які несвідомо роблять щось неправильно. Бо ми такі самі були. 
Тому тут ми теж бачимо свою місію - тактовно, обережно дати правильну інформацію, скерувати до правильних людей. Таким чином ми маємо можливість ще й впливати на благополуччя тварин і культуру ставлення до них.
Як клієнти реагують на зауваження, рекомендації?
Єгіне: В основному, добре, відкрито. З амуніцією, звісно, легше - ти порадив, власник купив і все. А робота з спеціалістом, коли собаці потрібна допомога - це час, сили і гроші.
І ти даєш рекомендації (у нас навіть табличка є зі спеціалістами, в яких ми впевнені), клієнт подякує, але чи буде займатись, чи ні ти ж не знаєш. Якщо довго гуляємо з собакою, то можемо помічати, що з ним працюють. Але, на жаль, часто буває, що трохи позаймались і кинули або не звертають уваги на проблеми.
Ми як сервіс поки не відмовляємось від проблемних собак. Але Європі з такими не будуть гуляти, брати на перетримку, в готель не візьмуть
Паша: Бо якщо це 50-кілограмовий пес з агресією, який хоче тобі перегризти хребет, то це не дуже комфортно.
Єгіне: Це наша точка зросту - психологічно не соромитись, не боятись відмовляти. Але мабуть це краще впливатиме і на самих власників і на пет-сферу, бо люди розумітимуть, що виходу немає і треба займатись собакою.
Паша: Ось це бажання всім допомогти колись змушувало нас навіть брати собак із агресією до людей і це нам вилізло боком.
Були прецеденти?
Паша: Не так багато, але вони завжди такі болісні ці кусі.А бувало клієнтська собака з кимось на дворі зчепиться, коли на зустріч йде "добрячок" без повідця і лізе до нашого, некастрованого. Взагалі ситуації, пов’язані з травмами, їм всім причина невідповідальне собаківництво - безповодочні або безпритульні собаки. І тут скільки не парся за безпеку, не завжди можна вберегти. Це така неприємна сторона нашої роботи.
Повернемося назад у 2019 рік. Ви запустилися, в 2020, як я розумію, входили з великими планами. І тут пандемія.
Паша: В 19-му запустилися, а в 20-му здулися. Ми з робіт поуходили, у нас не було ніякого доходу крім Dogchill і маленька дитина на руках.Тут приходить локдаун, всі сидять вдома, ніхто нікуди не їздить. А погуляти з собакою - чи не єдиний легальний спосіб вийти надвір. І у нас по нулям. Залишилась одна собака не перетримці, бо її власниця застрягла за кордоном. П’ять місяців вона була на перетримці у сестри Єгіне.
Єгіне: Ми почали морально готуватися, щоб знову виходити кудись на роботу.
Паша: Я йду працювати в таксі зранку до ночі, щоб було за що їсти.
Єгіне: Але згодом почали звертатися люди, які не могли вийти погуляти, бо захворіли.
Паша: Єгіне з Ельзарою тоді таку логістику розробили. Ми пересувалися, як представники критичної інфраструктури. Бо у нас реально були клієнти з проблемами зі здоров’ям - хтось зі зламаною ногою, хтось хворий ковідом.
Але поки в нас не було пропусків, це були такі логістичні пригоди - люди їздили на вєліках, самокатах, на роликах.
Єгіне: Так, ми це все продумували, у нас була фізична мапа міста, хто де проживає і куди як добиратися. Коли в тебе класна команда - вмикається класний кризовий менеджмент.
Паша: Та ми по-суті знову починали з початку. Втім, приходить 2021 рік і у нас просто фурор.
Єгіне: Люди повернулися в офіс, а собаки, яких взяли на карантині і які не залишалися ніколи вдома самі, з сепараційною тривожністю. 
Тоді у нас почався ріст нормальний такий. Ми набрали людей в команду, почали працювати в офісі. Це був якийсь новий етап. Почали думати про виходи на нові міста. 
Так, в кінці 21-го року запустились у Львові. Думки були про розвиток. Вже упор робили на менеджерів, бо роботи було багато, а впасти з рівнем якості надання послуг не можна було.
Класно все йшло, натхнення було робити і робити. Над послугами окремо для котиків почали задумуватись.
Паша: До нас клієнти самі почали звертатися і просити посидіти. І десь точково ми вже надавали такі послуги. Нам тоді ще Оксана Глан казала, що Україна - дуже котяча країна, в топі країн світу по кількості котів у домогосподарствах.
Єгіне: Ми щомісяця зростали і самі не могли повірити, що дійшли такого рівня.
Я пишалася, коли доводилося розповідати про цю справу десь на навчаннях, люди розпитували. І це дуже круто, коли ти любиш свою справу. Навіть незважаючи на те, що можеш втомлюватись від проблем, операційної роботи.
Паша: Всі думають "Пф, та що там, вигулювати собачок", але насправді, коли падає заявка від клієнта, в Dogchill запускається дуже великий механізм - з підбором виконавців, графіками, контролем за надання послуг.
Єгіне: Тож 2021 рік у нас пробивний був.
Паша: Ми побачили потенціал.
І тут 2022-й…
Єгіне: Тоді в лютому у нас був пік по кількості клієнтів.
Паша: Навіть з тим недопрацьованим тижнем після 24 лютого, це був рекордний місяць.
Єгіне: Але в лютому у нас уже, як у всіх, були тривожні думки. Іноземні клієнти почали ще з січня виїжджати.
Мені ж, як тривожній людині, треба запасний план, щоб усе було під контролем. Я почала Пашу смикати, він каже "Звідки ми знаємо, що буде, щоб будувати якийсь план?".
Паша: Бо, камон, яка війна в Європі в 21 столітті?
Єгіне: В результаті, план у нас був єдиний - ми не кинемо тварин за жодних обставин і по ходу будемо щось вирішувати з людьми.
Де вас застало 24 лютого?
Єгіне: Ми були за містом, в Ірпені, а син наш, Семі, був у моїх батьків в Києві. Зранку я мала погодити довіреність на Пашу, щоб він підписав документи на купівлю нашої квартири.
Тут ми прокидаємось о 5-й ранку, весь цей кіпіш.
Збираємось, їдемо з Ірпеня, затори, я переживаю. Вже на ходу ми з Ельзарою списуємося з клієнтами - з ким відміняємо вигули, няні, хто може забрати тварин.
Далі давай думати, що робити з тими тваринами, чиї господарі не можуть їх забрати. Також ще зранку розрахувалися з виконавцями, з деякими з клієнтів, хто звернувся. Були такі, що не просили повернути гроші і вже коли вони повернулись назад у Київ - ми все одно відпрацювали ці абонементи. 
Були клієнти, які виїхали за кордон з дітьми і питали, чи є ми там, щоб долучитися, бо потрібен був заробіток. Ми їм пересилали наш курс для виконавців і давали координати закордонних сервісів.
А наші люди - просто герої, вони продовжували навідуватись до котиків, гуляти з собаками, деякі навіть виїжджаючи з міста, забирали тварин із собою.
Коли почали падати нові заявки від клієнтів?
Паша: Квітень, деокупація Київської області і все почало відновлюватись. По кількості послуг - шість вигулів на місяць. І так покроково. Пул клієнтів змінився повністю - мабуть, 60% виїхали і не повернулися.
Єгіне: З’являлися нові клінєти, вигульники.Ми наново набирали команду, навчали. Всі процеси вже ніби зрозумілі, але все одно ти знову на початку.
Паша: Три рази по-суті починали з початку - перший раз коли запускалися, потім після локдауну і після вторгнення.
Не виникало якогось відчаю?
Паша: В мене він тримався до недавнього часу. Бо як так можна - цілими днями працюєш, без вихідних на свята, а тут все обнуляється.
Єгіне: Відчай був, бо коли ти бачиш, як було і могло б бути - ти жалієш себе, бо в тебе було класне життя, класний бізнес. 
Ввечері 24 лютого ми їхали за собакою, щоб забрати її до себе, бо виконавиця виїжджала. І на зворотному шляху у нас була просто істерика, сльози і страх, що все, більше нічого не буде, бо це все непотрібним здавалося. Ну який вигул собак, коли люди шукають, де купити поїсти?
Та чесно кажучи, я не думала, що ми так швидко почнемо працювати і відновимось.
Паша: Насправді ми тільки нещодавно повернулися до рівня, який мали в лютому до повномасштабного вторгнення. Тобто 2,5 року кляті росіяни просто забрали у нас.
Через те, що повернулися на цей рівень, у Паші і пройшов відчай?
Паша: Так. Деякі бізнеси узагалі не повернулися, хтось закрився. Це суперважко в таких умовах працювати. 
Ми просто не знаємо, що таке стабільний ринок, де ти просто працюєш і розвиваєшся. У нас то локдаун, то ракети летять на тебе, то ти за вікном бачиш усі прильоти і роздумуєш, що там котики на Лук’янівці, до яких має прийти сітер.
Єгіне: Ти радієш отриманим результатам, але розумієш, що аби ти отримав їх, тобі треба докладати надзусиль. І ще треба мотивувати команду, продовжувати думати про більше. 
Але щоб надихатися на великі зміни, треба подорожувати, з людьми спілкуватися. А коли ти живеш, ніби перебіжками, твій фокус на виживанні - ти не дозволяєш собі будувати масштабні плани і вести туди команду.
Тим не менш, ви за цей час відновилися у Львові і запустилися в Одесі.
Єгіне: Так. А до вторгнення у нас була стратегія в 2023 році запускатися вже в найближчих країнах Європи.
Паша: 22-й охоплюємо всі мільйонники України, а далі рухаємось на закордонний ринок. До цього ж у Львові команду зібрали.
Єгіне: В 22-му думали, що запустимось ще в Одесі, Дніпрі і Харкові.Єдине, що стримує зараз - це питання безпеки. Проте нас щодня запитують із різних міст "Ну коли вже?". 
Ми почали з Одеси, бо там є наші Іра з Олегом - вони менеджери в міжнародних компаніях, але з нами працювали для задоволення. І ось вони вирішили переїхати в Одесу, кажуть, давайте запускайтесь тут, будемо гуляти.
Так нам прийшла думка, що вони ж досвідчені менеджери і ми можемо на них покластися. Ми запропонували - їх це зацікавило. І так ми разом запустилися. 
Іра, як і я коли ми запускали Dogchill, була вагітна і народила дитину в червні, перед запуском. 
Паша: Такий у нас критерій партнерства. (Сміється)
Загалом у нас цей початковий кістяк команди найстабільніший. Більше п’яти років працюємо, а є догсіттери ще з першого потоку, яких ми в 19-му році набрали.
І саме прикольне, що коли клієнт приходить до нас один раз, пробує, бачить, що все класно - він стає постійним. В перспективі він на 3-5 років з нами. У нас зараз є пес Олівер на перетримці - він наш клієнт з 2019 року, подорослішав з нами.
Єгіне: Ще є Фіона, вона на перетримці у Юлі, нашої менеджерки і догсітерки. Так от Фіона - наша друга клієнтка по перетримці була, коли запустилися.
Після повномасштабного вторгнення довелося якось змінювати правила?
Єгіне: Хіба що додали протокол дій під час тривоги.
Паша: З блекаутами багато коригувати графіки доводиться, коли собака, наприклад, на 22 поверсі мешкає, а ліфт не працює.
Єгіне: Ми були вже на межі, щоб зробити доплати за поверхи, бо людина, яка по п’ять вигулів на день має і щоразу на 20 поверх бігає - це треш просто.

Як зараз справи з командою?
Єгіне: У нас зараз в команді дев’ять людей, а з Ірою і Олегом 11. Це для нас дуже класний показник, бо ми два роки впахували 24/7, 365 днів на рік, зранку до ночі і на свята.
І коли в команді лише 3-4 людини працює - це просто нереально справитися з таким об’ємом робити. Бо за одним вигулом стоїть контроль, ти читаєш кожен звіт, кожен нюанс треба пропрацювати, відобразити в обліку.
Тож зараз, коли ми можемо додавати в команду людей, це моє особисте щастя, тому що я можу собі зробити вихідний.

Illustration

Ви згадуєте, що багато хто спершу були скептично налаштовані щодо ідеї з сервісом, мовляв, було вже багато спроб і до вас. На вашу думку, завдяки чому вийшло у вас?
Паша: Ми суперкоманда. Просто переговори, в яких беремо участь я і Єгіне, не бувають нерезультативними.
Єгіне: В першу чергу, справа в якості, а також в культурі, яку ми впроваджуємо в команді. Те, яких людей вибираємо. Я, по правді кажучи, не знаю кращих людей, ніж ті, які у нас в команді.
І не будемо соромитись - в першу чергу це ми з Пашею та те, як ми доповнюємо одне одного. І ці принципи, якості та цінності сильно відображаються і дублюються в сервісі.
Паша: При чому, як сторони офісу, так і зі сторони виконавців.
Єгіне: І культура вирішення проблем. Ми ніколи не дозволяємо собі зробити як-небудь, завжди зробимо більше. Тобто гідно і з любов’ю до своєї справи. Я знаю, що всі, хто працює в Dogchill, люблять цю справу.
Бувало думала, от, а якби у нас були інвестиції, а що було б. Але потім розумію, що ми таку класну справу робимо самі, так, із надзусиллями, з грошима швидше б зробили. Але якщо ми без грошей стільки зробили, то на що ми здатні з інвестиціями тоді?
Взагалі не уявляю, як можна робити справу, яку не любиш і якою не пишаєшся, з такою купою складнощів і за такої ситуації в країні. На це все дуже багато сил йде. Але я Паші до кінця життя буду вдячна за те, що він знайшов цю ідею.
Паша: Я тобі до кінця життя буду вдячний за те, що ти це все операційно розробила. Бо, чесно, якби не Єгіне, то цей проєкт вже заглох би при перших складнощах.

Дивіться відео про нас